hit me :)

Followers

Tuesday, February 15, 2011

no to 14, yes to 15

salam maulidur rasul untuk semua :)


valentine?? no!

tak payah nak berpura pura romantik la kalau setakat sehari je kau boleh romantik dengan kekasih kau. hari valentine ni.tapi hakikatnya hari hari lain tak macam tu pon kan. betol tak apa yang aku cakap? kalau la reason kau sambut valentine nak menghargai kekasih kau. kau silap. sebab kalau aku kan, aku akan pikir takkan sehari ni je kekasih aku nak hargai aku. tak musykil ke?? ish3. aku akan rasa sedih. tapi aku tak tau la kalau kau pikir lain. :P  aku kesian betol la kat kekasih kau, dia dapat layanan istimewa daripada kau time hari kekasih tu je. dapat hadiah time tu je. aku pelik la kan. kenapa yang kau tergedik gedik nak sambut valentine tu. apasal? nak buktikan kau romantik? kau perfect lover? ouhhh. setakat sehari je ta payahlah. tak gentleman weh. tak gentlewoman pon. aku jeles?  rediculous! aku dapat hadiah selalu je. tak payah nak tunggu 14 feb pon. so, takde masa aku nak dengki dengan kau sebab dapat hadiah daripada kekasih kau yang konon konon romantik tu. terserah kau la kan. kau boleh pikir mana baik n mana buruk. aku bukannya rugi sesen pon. thats ur life. not mine. :D


oke~ mukadimah je tu. 
sebenarnya semalam aku ada group discussion.aku balik agak lambat la dalam pukul 12 baru balik. aku discuss kat tempat terbuka jugak la. so, dapat la ushar segala macam gelagat manusia kat situ. berlambak lambak couple dok berdating weh. hadiah tok sah dok cakap la, ada yang aku nampak pegang bunga, coklat, bear. ala. standard hadiah hadiah untuk kekasih la kan. semua bangsa ada. melayu, cina. india je aku tak terserempak semalam. tapi for sure la kat tempat lain ada. pelik betol aku, time pukul 12 tu baru la depa depa ni tergedik gedik  nak keluar. oi! da lewat malam kot. nak buat ape haaa? haha =p
lantak kau la kan. none of my bussiness pon. =p


pastu aku ada la blog walking jap. bersepah dok cerita pasal valentine day depa. dok cerita sweet valentine day that ever had la.ohoh. macam macam la kau. kalau yang rajin dok blog walking tu mesti tau. banyak post pasal nie.


hari nie maulidur rasul. boleh tak kita kita say no to 14 but say yes to 15??? umat islam berdosa dok sambut valentine valentine nie.biar je la depa depa yang sambut. kita tak yah la. lagipon, aku rasa la kan kau akan menjadi lebih gentleman kalau romantik not just in one day. romantik la all the time. sejuk je hati pasangan masing masing dengan perangai korang. mesti kekasih kekasih korang akan lebih bangga kekasih depa hargai mereka sepanjang masa dan bukannya hanya satu hari.







oke! tu je kot. malas nak mengarut panjang panjang. btw, its up to you nak decide macamana. ni pendapat aku ja. jangan dok blame aku pasni dah la. depend kat diri masing masing la k. dah besar panjang pon kan? =)




5 comments:

erniemusliana said...

haha adoii laaaa.....nice. tp en wehh ko buang dulu code na verify sblom submit komen ni. aiseehhhh :P

nifyna said...

ko ni pemalas betol kan nak verify code tu. haha :P

Firdaus Life said...

salam maulidur rasul

AIMAN said...

valentine tak best la.. sambut april fool ok jugak buleh penaya org. hehe..
salam maulidur rasul =)

nifyna said...

freaky: thak you. salam maulidur rasul jugak ntk anda :)
aiman: salam maulidur rasul. :)
haha. bab pekena org memang best tapi kalo org pekena kita tu yg hangin tu. haha :P