hit me :)

Followers

Thursday, February 10, 2011

macam macam :D

salam semua.

minggu ni, minggu depan adalah hari yang tersangat busy bagi aku. eh2. bukan 2 minggu nie ja.aku akan busy untuk minggu minggu akan datang jugak sampai la final exam habis. lepas nie, test dan exam silih berganti. bayangkan aku amek 3 paper math sem nie. tersangat lah memenatkan. =.=" sampai la cuti 4 bulan tu. huwaaaaa. tak sabarnya. :( tapi lambat lagi. kena menempuh macam2 dulu nak cuti pon. =.=" 
tapi macam perli aku la pulak kan. cuti terlampau lama la pulak. perancangan untuk cuti 4 bulan tu tak tau lagi nak buat apa. kumpul duit kot. nak kawen ^^. hahahaha. :)


btw, semalam hari yang agak teruk la. test differential equation (DE) yang sangat susah, amek test tapi macam dah menjawab untuk final exam. =.=" tak dapat nak gambarkan betapa susahnya test tu. bagi orang lain aku tak sure la kan depa dapat jawab or tak. tapi yang pasti semua keluar dewan dengan tidak berkata kata la.
-.- (speechless)


selain daripada itu, adek aku yang bongsu, alip patah tangan. angkara main rugby. huwaaaa.kesiannya dia. so, mak abah aku bertolak ke kl semalam nak pi melawat dia, mujurlah, hari ni n esok aku masih ada kelas. kalau tak , aku memang ikut sama la kan. =)
tapi kalau mak aku rela nak datang amek aku , aku sanggup ja tak pi kelas. wahaha. :P
semoga alip cepat sembuh. aku nak tengok dia cergas lagi n aku nak dia sihat macam selalu. sebab dia rajin nak tolong aku kalau aku mintak tolong buat apa apa. so, cepat sembuh ya. n jangan serik untuk bersukan lagi. i mean sukan lain selain rugby, sebab aku pon fobia dengan sukan rugby nie. ganas lain macam ja. dah la adek aku tu kecik ja. kecik macam aku la kalau korang nak tau. huahahaa =P



alip, comel macam aku kan? ^^



______________________________________________________________




doakan aku bahagia selamanya dengan yang tersayang oke? =)


 we are holding hands for 5 months and 5 days =)


:D


p/s: akan busy lepas nie.so akan jarang update blog nie

2 comments:

CIk EpaL hijAu~ said...

Lorhh...alip patah tgk ka?
sian dia....
smoga cpt sembuh!!!
n gudluck 4 ur exam as well ;)))

nifyna said...

hehe. yup. ptg kmarin dia kena. main rugby. yup. thanx weh. gudluck untuk hg gak :)