hit me :)

Followers

Monday, March 22, 2010

a year with bsmmusm

aku curang??
o lebih tepat berpaling tadah??
huhuhuh..
jgn salah sangka laaa...

alkisahnya begini........................................

1st2 daftar untuk ko-k, memg niat di hati nak masuk bsmmusm..
tapi bile tym nak g daftar uh, dr rahimi cakap da pnuh untuk budak2 pndidikn..
paling sedey sebab owang yang b4 aku sempat n bile tym aku da ta smpat??
mane ta sedey. huuu..
pastu takpe la, my fren n i pegi la daftar untuk masuk sj john..
sbb pe??
mungkin ala2 pbsm jugak kowt tugas dy kan..
dgn semangat berkobar2 p tulis nama kat akak st john uh..
hari interaksi aku pegi la..
kene bayar brape yuran la, agak banyak rasanya tapi da ta ingat berapa...
memg fun la hari interaksi tu..




okeyh!
the following week da stat prog..
tau dop dari pukul brape smpai kul brape??
dari 7 pg smpai 7 ptg...
ta giler ke ituh??
hahahah
ta mengape..
aku moves on jugak la...
tapi part aku da givup sebab aku ta suke kawad!!!!!!!
pengakuan jujur nih..
hahaha..

part paling melucukan...
ada hari tu aku kene kawad kat dataran merah kat depan dewan budaya uh..
nak dijadikan cerita my parents coming on that day..
giler maloooo!!
aku p nanges bile dok salam ngan ma n abah..
hahahah
sebab ape??
ta tahan penat sangat dah tym tuh..
n smpai hari ni kalo lalu depan dataran tuh, my parents called it..
"dataran air mata"
sumpah aku maloo..
hahaha..
ta mengape la...

the next week tu pulak aku dengan beraninya pegi jumpe dr rahimi n dr najeemah ntk tukar ko-k ni...
ingat senang ke??
ta kowtt..
aku almost nak gado ngan owang yang keje kat pejabat ko-k tu..
hahahaha..
pastu at last dapat gak tukar..
walaupon kene denda RM50..
aku ta kisah laaa..
janji aku memg suka gilar kowt dapat msk bsmmusm...
huhuhuh
genk2 aku ta dapat tukar sbb memg pbsm da full...

so hari 1st pi memg agak kekok laa...
sebb ta kenal sape2..
dah la wat otai sebab pakai kasut wana pink..
hahahaha..
ni sume sbb ta smpat nak bli..
n dijadikan cerita, aku kene tego sebab apa pakai kasut wana uh..
patutnya pakai hitam..
hello???
saya baru 1st day laa..
bagi la masa nak beli..
hehehehehehe.
ni sume sebab aku nampak laa dzaffrul tu dok tunjuk2 aku kat exco disiplin..
heh..
ta mengape~
aku terlepas..
huhuhu

muke yang mengantuk sebab kene bgn awal pagi setiap sabtu..
hehehehehe..

tapi, tak pernah menyesal bertukar unit uniform ni..
memg enjoy laa...
hehe..
bulan 12 las year, we all got perkhemahan tahunan..
i loike this..
heee..







kerana setianya pada pbsm..
pegi padang kota pon pkai baju camping..
ahaaa..! =))






dan aku terlibat nan lakonan malam penutupan kokurikulum usm~











duty pejabat........=))





disaster relief...(:




yessss!!!!!!!!
berjaye upload jugak..
ngeh3...
saya enjoy bsme bsmmusm..ecececece...=))
luv ya!
muaxx!
^_^

No comments: