hit me :)

Followers

Tuesday, March 23, 2010

not a good day

yaaa!!!
today was not a good day for me...
'she' attack me...
masalahnye aku panggil pakwe ko 'syg' o 'abg' o 'dear' o 'sweetheart' ke ni????
tak kowttt..
setahu aku, aku panggil dia 'ngokngek' ja kowt..
akuh memang slumber badak ja kowt dgn dia..
dia pon tau..
haiya!!!
pehal ko nak jelesh??
owh okeyh!
aku paham ko memang suka pakwe ko duduk bawah tempurung bersame2 dengan ko kan??
okeyh2..
aku paham..
aku pon ta hingin nak berkawan dgn dia kot..

i dont care..
jage pakwe anda elok2..
aku tak berminat..

SEKIAN..

n dont worry..
aku da delete num budak 'ngokngek' tu...
n ta hafal pon..heh..
hampeh sgoh!
hampeh bile ade manusia2 begini dalam hidup kita especially hidup akuh!!
yap!
aku tersangat out of control sekarang..
lebih baek stop sekarang before terkeluar perkataan2 yang tak sepatutnya..
susah jugak kan???
lebih baek dok bawah tempurung ja..
takde sapa mau kacau..
heh.. ta mengape..
dia sowang ja buat 'taek'..(opps)
maaf bahasa sudah di luar kawalan..
=.=

dan aku tak pedulik~
aku enjoy dengan hidup aku sekarang without anda dan dia...
(without 'she' n the 'ngokngek' one)

oleh itu...

do keep smiling..

masih ada insan2 yang mampu buat anda tersenyum wahai nurul farina binti mustapa..
=))


dont bother that simple things~
keep moving on..
n focusing on ur studies...
exam is around the corner..
ahaaa...=))
and and and.....
tunggu prince charming anda datang..
lalalalala
(:



penat menunggu selama satu jam..
kelas batal..huhuhuhuhu.
n balik bilik bila mau makan pizza yang aku beli di dk tadi dah penyek..
sebab ape??
sebab cik farina sungguh bijak kerana menyimpannya dalam beg..
ahaaaa, mkn pizza penyek tonite..heh..
really not a nice day i ges..
namun.......


teruskan melangkah farina mustapa..=))

No comments: