hit me :)

Followers

Sunday, March 7, 2010

saye kecewa

ko nak control sume enn??
ko amek la..
aku ta kisah laa..
lantak ko!
snior pon kalo da ta reti, kalo cakap ta serupe bikin pehal???
ta gune dowh!!
aku meluat gile bangang ah nan ko..
sedarla wehh..ko uh da final year..
ta yah la nak over sangat..
fokus la stdy ngeng~
aku da ta selera nak maen kalo ko ade even aku memg syg giler nak tinggal an handball neyh..
seyes cakap ko amek la...
ko g la masum uh..
aku surrender..
da tanak involve~~~
im just hepy maen henbol d matrik..
kat sni??
TAK seronok~
tapi surely ada hikmah ikut serta 4 a while..
frens bertambah..=))
ta beshnye muke da mcm udang bakar..
gelap dowh..
tatau bile nk okeyh balik..
haish, gelap saje ta mngape tapi pedih ta tahan..
memg panas giler tym men smlm..
n aku??
tersangat penat wp ta maen sgt~~~
bile badan letih, tido n rest2 kan badan adalah yang terbaek..
sleep tight~
T__T

No comments: