hit me :)

Followers

Wednesday, March 31, 2010

arggggghhhhh!!
eh3.. tetibe mengamuk ni pesal??..
hahaha..
act, hidup aku agak kucar kacir laa lately..
entah mengapa aku sendiri ta pasti...
wat i noe aku tersangat tidak senang dengan beberapa hamba ALLAH nie..
asal dowang2 perlu ade haa??
(farina, ko ingat ko sowang je ke nak idup kat bumi ciptaan ALLAH ni ke?)
takde la kan.. at least hidup jangan la nyusahkan orang laen..
hadui laa..
aku ta faham betol...
i gess la kan aku memang nak patah2kan laa sim upax uh...
grrrrrrrrrrrrr...(sabau2)
pehal dowh??? ape masalah ??
aku kaco idup korang2 ke??
ta kowt rasenye...
at least bagi la aku mulakan idup aku skunk dengan tenang dan aman lagi damai
(haaa, amek ko)...
aku baru nak pulih kan semangat dari heart broken yang giler2 babeng give effect to my life...
da la.. stop it...
aku da penat la...
kak own pon da pesan, dont flirt2.. ahaaa...
zzZzzZzzZZzzzZz

_______________________________________________________________

tu satu hal...
lagi satu lagi masalah 'besar'...
asal aku suke yang muncit2 eh??
hahahhahahahahha..
dowh, asal taste aku lately sudah tak sihat eh???
yang muncit2 jugak laa yang aku nampak.. hahah..
(eh3, ta la muncit sangat just sedang2 la..)
hahah..dah tu, asal sumenye start with letter 'S'???
seyes yang ni aku memang ta paham..
kalo orang tanya aku pon aku ta boleh nak bagi jawapan sebb ape 2 characteristic ni yang aku berkenan...
aku rase an, soalan calculus n statistic senang lagi laaa....( err, teror sangat ke)
huwahuwahuwahuwa..
wat so eva~
eh3... aku choping semalam... habis rm105 jugak ah..padahal aku choping kat bilik orang je kowt bukannya quensbay o wat..heh..
melampau betol farina~
mummy! daddy!
nanti takde duit kak ina mintak eh??
lalalala~
jumaat ni kuar agi tapi tanak beli ape2 la., nak belanja duha ja la..
(hadiah stpm untuk dia)
eh2, nak gak beli, tapi beli number baru..
aku nak patah2kan simkad upax ni~



SEKIAN~

No comments: