hit me :)

Followers

Wednesday, March 3, 2010

tuhan sengaja menduga kita............
dan sesungguhnya buat yang kesekian kalinya
entah mengapa terasa goyah seluruh urat nadi

apabila setelah sekian lama bkk kembali "my folder,kenanganku"..

apa tujuan??

ta dapat nak dipastikan..

ta cukup dgn tu, dail lak num yang dah tersimpan kemas dalam kotak fikiran aku..

untuk apa????

tetap tak ku temui jawapannya..


aku masih seperti dulu

______________________________________________________________

dan sebenarnya aku mencuba sedaya yang mampu menyibukkan diri aku~
latest: jd actress (wp sbnrnya bkn heroin pon)
huhuhuhuh..
aku berlakon untuk persembahan mlm ko k..
wakil persembahan pbsm..
agak lucu disitu sbb aku an pemalu~
malu kerrr??? ngeeeee...
sbtu ni nak pergi kampus kejuruteraan kat nibong tebal..
ada match handball..
harap2 dpt jumpe jejaka2 kacak..
lalalala~
(menyempat aje kn,hahah)


______________________________________________________________

facebook???
tutup seketika..
bukan deactivated, tapi diamkan diri dulu..
perlu fokus pada benda2 penting dulu..
exam is around the corner tapi wat mcm lame ag..
stdy suda seperti ketinggalan..
dah terasa macam sukan major aku..
bukan math..
haha..
tape2..
masih sebelum terlambat..
aku perlu kejar balik apa yang tertinggal..=))
ini sahaja buat kali ni..
pix kat kelantan masih tersimpan rapi..
masih belum dapat dipamerkan..
line ta mengizinkan..
hehehehehehe..
chow dulu,mau tito~
^_^

Myspace Page Dividers

No comments: