hit me :)

Followers

Monday, January 17, 2011

i love math! :D

convergent ka divergent?? hohoh. korang mesti cakap aku betol ke tak betol nie tetiba ja tanya soalan yang entah apa2. btw, aku tengah buat tutorial calculus advance sekarang nie. tapi aku tak reti nak buat.huuu. punya banyak test yang nak kena guna.tapi tujuannya cuma satu ja, nak kenal pasti geometric series tu convergent or divergent. haih haih. aku da tepu neh. tadi petang tepu dengan c++ 'aka' programming.waaa... project dah boleh running tapi penyelesaian kepada soalan salah. tak ke pelik?? =.=" 
ada sapa-sapa yang teror pasal c++ ni?? ajaq aku wehh. huhu.seyesly, aku minat bab2 komputer ni tapi masuk bab programming nie dah jadi lain macam je. susah kot. tertinggal satu 'titik' pon dah tak boleh running project yang kita buat. aku pelik la kan, aku nie cuma nak jadi cikgu sekolah menengah ja pon, tapi sebab apa perlu amek paper programming nie? ada sapa2 boleh bagi tau tak apa motif aku kena amek paper programming nie?? sapa dapat jawab, aku bagi hadiah. (20 sen cukup la kan? :p)

memang la seorang cikgu tu kena la ada ilmu lebih daripada murid-murid dia kan, tapi paper ni aku tak nampak rasionalnya sebab aku perlu amek. huhuhu. kawan aku cakap, budak engineering kat uitm pon blajar macam basic je tapi ni macam advance wp orang cakap basic ja. mak aih, kalo ni basic, memang 'ngetop' la paper nie. hehehe.
(yang pasal budak uitm belajar ag senang aku tak sure la kan, kang tak pasal2 kena serang  cakap diorang belajar senang. haha! )

ahh. wat so eva! janji aku akan buat yang terbaik lah untuk paper yang aku amek, tak kira terpaksa or tak, i will give my best to score in exam soon. :)
btw, aku ada cakap lagi tak yang sem nie aku amek 3 paper math
(calculus advance, c++ programming n differential equation) korang rasa aku hebat tak?? haha! terpaksa weh! =.=" 

sebenarnya baru 3 minggu sem nie bermula tapi dah macam setahun kerja yang aku dapat
(seperti kata salah seorang kawan aku) :D
apapon, korang doakan aku boleh berjaya yer! heee! berjaya mengharungi sem nie dengan result yang cemerlang jugak. :)

ok. babai! aku nak sambung buat tutorial math nie, esok dah la kelas pukul 8 pagi. kang terbabas lagi macam minggu lepas..(opppsss! terkantoi pulak :PP)



p/s: kalo orang lain boleh, tade sebab aku tak boleh kan? aku boleh! teheee :DD

2 comments:

Firdaus Life said...

lama menghilangkan diri. huhuhu

nifyna said...

a'ah. sebab lappy msuk wshop, skunk dah dpt balik lappy ni, so rajin la gak nak update. heheh :P