hit me :)

Followers

Wednesday, January 19, 2011

day 3 (perfect date)


idea about perfect first date?? aihh. blurr jugak nie nak cerita pasal apa. almaklumlah, tak reti aku nak describe 1st perfect date neh. it depends on individual how to judge 'the first perfect date'. so, bila terpaksa bercerita topik nie, aku akan berusaha sedaya yang mungkin untuk 'menggorengnya', maksud aku goreng jangan sampai hangit laaa. :D apa yang paling penting macamna korang berdua (pasangan) menyelesakan diri terhadap pasangan masing2 pada masa tu. sebab kalau salah seorang tak selesa atau dalam bahasa inggerisnya (become uncomfortable), sah sah lah date tersebut bukanlah perfect 1st date. tak kira la  korang pergi date kat tempat paling cantik dalam dunia pon, still it was not a perfect date.

oke~ paling penting, 1st date bukanlah pergi menonton wayang. hello?? macamana nak kenal orang tu kalau 1st date korang dekat dalam panggung, for sure lah dalam tu korang tak leh nak beramah mesra bersembang2 kan. so, not a perfect idea 1st date dalam cinema. heh.

oke~ aku lupa. aku bukan nak cerita tips2 untuk 1st date atau apa. aku nak cerita pasal, perfect 1st date ja. mungkin, date yang macamna yang aku nak.terutama sekali 1st date.



aku nak date dalam ni. boleh?


hoi! ingat ape, 1st date kot~ sape nak layan aku kau macam ni kan. huahaha :P
kalo date kat dalam ni leh la wat aksi 'titanic' jap kat ujung kapal tu.kan2?

remember, 'u jump, i jump'. :D
ala, setakat date makan makan kat dalam ni , i think no biggie, right?? :D
so, incik kekasih, bila nak date kat sini pulak? :D


pastu aku nak pergi date tengok sunset. wow! macam best je tengok sunset bersama sama kesayangan :D


aku nak dok 'tang' pondok tu dgn incik kekasih tgk sunset :D


kalo dapat date tengok sunset gini memang terbaek dari ladang lah 'wa' gitau 'lu'. :) ala, tak kisah la kat pantai mana mana pon, atau tempat mana mana pon janji dapat tengok sunset gini. aku suka !! ^_^

pastu kan. nak candle light dinner! memang tak dapat nafikan ramai yang suka candle light diner.paling suka kalau si lelaki yang masak sendiri, prepare semuanya sendiri. pergh! class abeh ah! romantika gitu~ hohoh :P
makan sambil di iringi dengan music slow(cuba bayangkan) awesome !! :D pastu menari nari lak pas makan, terbaek lah, walaupon tak pandai nk menari2 neh.huahaha :P (just kidding :D)  nanti kawen leh kita try eh? :D taknak ballet n shuffle okeyh? sebab tak pandai :D

:D



sekadar gambar hiasan :D



1st date aku?? tetap yang terbaek :D
bersahur sama sama. mana ada orang 1st date keluar sahur. aku ja kot. teheeee :DDD
yaaa.. dengan incik kekasih  ikhwan hanif laaa :D. romantik tak? ekeke :P

ni tak, selalu date kat shopping mall, tgk wayang, ape da class weh?? tak perfect la. kadang2 oke la kan. :)
so, why not kita kita try something different pulak. alaaa, korang gitau aku boleh, korang paling suka date kat mana. aku dah lack of idea nie. hehe. act, ni bukan perfect 1st date pon, ni just idea perfect date bagi aku la. :)

oke~ nak g discuss untuk presentation next week. daa~ :P




4 comments:

Firdaus Life said...

tak perlu pilih tempat date. biar on the spot je :P

nifyna said...

on the spot boleh. tapi kalo prepare awal2 lagi best :P

waniawin said...

menari siap! tbaek ah. haha :D

nifyna said...

haha. saja ja suka2. hihi :P