hit me :)

Followers

Monday, January 17, 2011

day 1 (favorite song)

day 1 untuk 30 things in 30 days challenge start saat nie :D




dari semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa syurga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani...

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

(back to ref)

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku
(back to ref)

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
_______________________________________

oke~ day 1 aku start hari nie. its about my favorite song. tau tak lagu apa?? lagu 'ku ingin kamu' nyanyian romance, band dari indonesia.

sebenarnya banyak lagi lagu yang aku minat tapi takkan nak letak semua kan, tapi yang ni la aku paling minat dari dulu. tak pernah jemu walaupon dengar berulang-ulang kali. macam sweet sangat sangat lagu nie. aku aku ambil kesempatan nak dedikasi lagu nie untuk dia(incik kekasih hati). dia pon tau aku suka lagu nie. hehehe :P

aku memang minat la indie band nie. terbaru aku minat dengan Asbak Band. korang cuba cari lagu 'Cara Mencintai' n 'Ternyata Salah Mengenali". ni la antara lagu dowang yang aku minat. saja nak share dengan kalian semua(geli je, :P). kot2 korang akan suka kan. heee :D
korang pulak minat lagu apa? share la kot2 nanti aku akan terbekenan gak dgn lagu kegemaran korang tu. teheee :D

 aku pon taktau hari nie aku mimpi apa, rajin nak buat 3 entry dalam 1 hari. maju tak??? bangga tak aku berjaya melawan rasa malas dalam diri. hehe. n aku sanggup tak pergi tengok match bola sepak antara USM vs KELANTAN semata-mata nak update blog neh. hohoh. :)

setakat saat nie, USM mendahului dgn 2-1. haih, kenapa ni khairul fahmi??? pe dah jadi? huahaha. apapon, aku sokong je dua-dua. USM universitiku, KELANTAN, rumah kedua aku. hahahaha. iyer2 je kan.:D
oke~ aku rasa stop dekat sini dulu, esok insyaALLAH aku buat untuk day 2 pulak (tentang favorite movie aku)

aku nak buat tutorial DE jap, n dengan bangga aku nak gitau ni, esok aku kelas dari pukul 9 pagi sampai 5 petang. cemerlang kan aku??? =.="
aku benci selasa. huh! =.="


k.tata. salam :)

No comments: