hit me :)

Followers

Tuesday, June 1, 2010

eny da ada bf =)

ahaaa..(:
congratulations to ernie musliana mustazaidi for ur new relationship.
aku harap ko hepy2 selalu okeyh..=)
sebab "your happiness is my happiness".. lalala =)


ihsan google (:
(konon2 la muhd firdaus bg bunga ni kat pn eny, lalala~)


HAPPY HAPPY SONG..! :)


AKU???

  ♥ hepy tengok kawan2 aku hepy..=)
♥ tunggu turn aku pulak.. lalalala~
__________________________________________________________________________________


aku sebenarnya amat ta rajin kebelakangan ini untuk update blog..
ini disebabkan line internet kebelakangan ini amatlah tidak memuaskan.
sememangnya "berukband" sungguh la kan....maap, ^_^
so, untuk memanjangkan post kali nie aku nak la selitkan ayat bunga2~~ (bunga taik ayam je ni) wahaha

mungkin.............

dalam hidup ini,kita tidak perlu terlalu percaya kepada sesiapa. tidak perlu terlalu memuji. tidak perlu terlalu sayang. tidak perlu terlalu berharap. tetapi kita perlu menghargai orang-orang yang hadir dalam hidup kita kerana kita tidak akan pernah tahu bila masanya kita akan kehilangannya...


wahhhh... ^_^
berbunga-bunga kan??? hahahaha..=)
tapi ada betolnya jugak ayat tu kan?? =)
entah lah weh.. aku memang ngokngek sejak kebelakangan ni.. nak tulis gak so merepek2 je laa.(:


btw, nak promote novel "CINTA UNTUKMU" karya Siti Nur Dhuha
(ehemm.. duha jgn perasan k) haha..
cerita ni memang best laa... lawak siot.. wahaha.. gelak guling-guling aku baca.. (hyperbola gila kan =.=")


 peps, aku nak menyambung kembali mengajar adam mustapa maths..
hebat kan?? wahaha..(poyos) =)
oke2~ nyte all...(:

 

No comments: