hit me :)

Followers

Thursday, June 3, 2010

=)

aku sendiri sukar mengerti
mengapa jantung ini berdebar bagaikan mahu gugur ke bumi
mengapa terasa sepi dunia ini apabila kau jauh dari sisi
tersentak diriku apabila hati ini belajar erti cemburu

aku kelu sendiri, memikirkan keanehan yang menimpa diri
aku kelu sendiri, kaku bagaikan lumpuh seluruh badan
seakan-akan aku melayang ke udara

 sungguh, tidak dapat aku membohongi diriku lagi
betapa kehadiranmu amat bermakna dalam kehidupanku
tanpa aku sedari, aku telah terlalu biasa dengan adanya dirimu

namun, kau kini telah pergi meninggalkan aku tanpa dapat aku menghalang
terasa bagaikan melayang nyawaku ini daripada jasad
mengharungi hari tanpamu
hari-hari yang ku lalui terasa asing sekali
lalu jadilah aku gadis yang mencintai kenangan.........



ahhhhh~ dah2.. geli2.. aku ta pandai jiwang2.. ciplak je.. wahaha.. =)
btw, this morning dapat panggilan dari Abul, dia bagi tau ada duty awam pbsm dari 15/6 hingga 25/6..
habis la cutiku..huuu.. dah la ada kursus untuk jadi fasi "pimpin siswa" dari 11/6 hingga 13/6...
tu la, sapa suruh gedik bagi nama untuk jadi fasi tu. tanggung sendiri..=.="
alamatnya, tak boleh tengok FIFA laa.... apapon, BRAZIL dan PERANCIS lah my choice..;)
walaupon ZIZOU dah tade..=)
jangan gelak, dulu aku gunting keratan akhbar kalau pasal brazil n france.. dari darjah 6 n form 4... berebut amek paper..wahaha.. semangat kan?? =)
okeyh, mau tido sudah.. esok nak bangun awal.. (konon-konon laaa) hee :D

No comments: