hit me :)

Followers

Saturday, June 12, 2010

okeyh.. bgn lewat ag today.. ape nak jadi eyh???
aku ta sedar laaa ngek..=.="
bangun-bangun tgk fon terpadam, patut laa tak terjaga, tak berbunyik langsung.. konon2 la ada yang nak msg..wakaka...
actually dah bangun awai, abah suruh called mereka yang berkenaan pasal aku tak jadi pergi kem tu..
okeyh, memang pandai laa aku mereka cerita..=)
kemudian, sambung tido semula..;)

dah bangun, dzuha called cakap suruh tunggu tepi jalan raya, dia otw nak g titi hayun bersama kawan yang lain...
dengan baru bangun tido, p la tunggu tepi jalan, tapi dowang ta nampak pon.. 
oke~sedih jugak laa penat2 jadi jaga kat jalan tu, depa ta nampak pulak..=.="

pastu balik mandi, kemas2 rumah .. (nak bodek mak nak kuar g titi hayun)
tapi tak jadik jugak~

"kerja jalan ja tak habes2, patut laa takmau p kem sebab nak p jalan2"

oke mak~ tak jadik pi.. sedih siot~
padahal aku taktau pun depa nak mai hari ni..=.="

oleh sebab tak boleh pi titi hayun, aku mintak nak pi pantai murni dengan amanina..
boleh pulak~

ada la satu pix~


pastu makan abc ngan cendol pulut..
tapi tade pulut pon~ ta paham aku...=.="

balik tu singgah umah tok dia kijap..
then terus balik umah..
macam biasa, main badminton~

tapi tapi tapi, nampak pelangi kat depan umah tok.. nice.=)


cantek kan??


eh3.. jap3...
ZOOM..................



owh.. abah tengah tebang dahan2 pokok ceri sebab mengganggu dahan pokok rambutan nak membesar.. adehh.. ape2 la bahasa~ =.="

oke2~
dah2 malas merepek2~
baru sudah tgk game pembukaan
MEXICO vs SOUTH AFRICA

result : 1-1
fair n square~

lepas ni FRANCE turun main, tapi ta dapat tgk..
mintak tolong 'ehem' ja tgk..=)
nyte2..=)

No comments: