hit me :)

Followers

Wednesday, May 26, 2010

KFC =)

hari ahad isnin n rabu abah da ajak tolong dia berniaga kat pasar tani.
oke~ aku no hal....=)
da 2 hari, so far so gud.. semalam lagi ok dari hari ahad..selasa abah cakap tape rehat..
mekasih abah..:D



[ no picture ]


sebab selekeh..hahahaha..=)


semangat piala thomas belum reda lagi.. 
tiap petang turun main badminton dengan adam n ayip. kadang2 ja mak n abah join.=)
tempat yang menjadi sasaran ofkos la kat depan rumah aku aka sebelah rumah tok..weee.. :D

hari pertama:




kain batik mak n kain pelekat abah jadi mangsa adam n aliff wat 'net'...
giler punya semangat adik2 aku ni..:D
aku join je laaa... haha

hari kedua:



nampaknya adik-adik aku sudah maju sedikit.. teheee :D
tapi jala ikan wan aku pulak yang menjadi mangsa mereka untuk dijadikan 'net' gelanggang badminton... =)
actually, wan takdak di rumah. tu yang mereka berdua (adam n aliff) bermaharajalela sakan mengambil jala ikan wan aku..=)

ahh... ta kisah.. yang penting at least berat aku berkurang walaupon hanya turun 0.5 kg...lama2 kurus ag..:D
dan walaupon eny turun dulu dari aku...ciskek..=)



semalam tetibe mak cakap, "eh, jum kfc".. whooaaa! sayang mak lah.. kebetulan perut aku tengah nyanyi lagu rock time tu.. wahaha


pix gedik =)



pix zoom 'ketol emas' di muka.. wahaha =)


from left: aku, ayip n abah =)



from left: mama n adam =)


owh line internet tidak memuaskan.
so, last but not least... =)

mama n abah tersayang =))


mekasih ya mak abah..:D


1 comment:

dzuha ghanim said...

aiyaaa i nak gak kfc!!!!haha..alip n adam udah maju dlu men xdk net pn..hehehe~