hit me :)

Followers

Friday, May 7, 2010

salam...
huwaaaaaaaaa.. gila lame la kan tak mengarang.. last mengarang exam bahasa melayu hari tu.. hahaha
by the way, hari ni terasa nak menulis.. nak menyapu sawang2 yang dah melekat banyak di blog aku ni....=)
yay! aku dah habes exam final tahun satu..
uh! jangan sesiapa berani tanya apa2 pasal exam uh..=(
sedeyh kot!
aku ta dapat jawab.. just wait n c the result la.... benda da lepas kan..=.="
okeyh! tamao cerita pasal exam..
aku bahagia weyh!!
bahagia dengan hidup aku sekarang..=)
aku cuti 2 bulan lebih.. banyak yang aku nak wat..yay!! hehe
yang pasti.... aku da seperti sedia kala...=)

bubye my past!=))

oke3... kebetulan hari ni 7th may...
this post is dedicated to my closebuddy: ernie musliana mustazaidi..=)




dear,

 happy birthday yang ke 20...!

♥ moga panjang umo
♥ dimurahkan rezeki
♥ hepy slalu
♥ sukses slalu
♥ n moga bahgia nan idup anda sekrang..=)
♥ i love u more..!
♥ mmuaxxxx!



1 comment:

erniemusliana said...

mekasih byk yunk....;)