hit me :)

Followers

Sunday, April 18, 2010

its ok to be single =)

actually, to be single bukanlah sesuatu yang memalukan pon..
tapi tak semua berpendapat macam aku..
bagi sesetengah pihak title 'single' itu sangat memalukan.. n title 'in a relationship' tu memberi makna yang besar dalam hidup.. kenapa perlu berpendapat macam tu kn? yela.. orang single ni nampak sangat macam 'x laku'.. eh? yeke?? tah la... semua orang mempunyai pendapat yang berbeza..
rambut sama hitam, pandangan lain2..(ape ni? haha)
bukan 'tak laku' laa... tak jumpa yang serasi lagi atau mungkihkah terlampau jual mahal?? masing2 tahu apa yang menjadi punca mengapa masih single aka belum berpunya..hee..
ala, tak mati pon takda bf or gf ni... kan3?? haha
aku masih sihat walafiat je ni...
n tak mati pon kalo clash2 ni... ala, adat bercinta...

Jika engkau pergi, bulan dan bintang tetap masih di langit
Jika engkau pergi, air mengalir takkan berhenti
Jangan khuatir tentang diri ku
Ku janji takkan merindui mu

seperti kata imran ajmain dalam lagunya, 'jika engkau pergi'...
hidup mesti diteruskan..=)
tak semesti setiap hubungan yang dijalinkan mesti berakhir dengan perkahwinan kan..
memang diakui semua orang nak happy ending tapi kalau dah semua orang diberi 'happy ending', yang 'sad ending' pulak nak bagi dekat sapa kan?? ahaa?? think3... (:
tapi sesetengah orang yang tak suka dilabel 'single' walaupon sebenarnya diri tu masih belum berpunya wat la in a relationship dengan sapa2 pon even dgn sesama jantina..
sebab ape?? low profile n tamao orang ngorat n nak main2..=)
(opps terkena pada diri sendiri jugak)
sebenarnya aku pon buat gak... bukan malu nak mengaku single tapi saja nak gurau2 la..:p
hahah.. jangan terasa... sebab aku tau ada orang macam aku gak, nak main2...
tapi kalau niat di hati malu 'single' tu memang tak patut lah.. asal nak malu??? bagi saya 10 sebab.. wahaha =)

sebenarnya, aku nak cakap satu perkara ja disini, yang status di facebook tu bukanlah betol sangat...=))
tu je nak cakap... lalala~

kawan-kawan aku suka aku single??? hahah




okeyh...
time to sleep n bukanlah merepek2 di sini...=)

4 comments:

erniemusliana said...

gilaaa..aku ta maloo pown.???tp mslhnye owg ta caye aku single..haihh..sshh3!

nifyna said...

hahah.... aku pon ta maluuuu..... tape asal kite sndiri tau kte sngle o ta..haha

Anonymous said...

saya x malu walaupun saya single...it's make me move freey..hahha....i love to be single.. ^_^

snf said...

farina xyh la sdey eh...
syerah nie..
gne tihah nye..
wndu ngt kt frina