hit me :)

Followers

Monday, May 17, 2010

selamat hari cikgu..! =)

        
walaupon lambat ckit... tetap nak wat gak post ni..haha


buat semua cikgu-cikgu terutama my beloved mama,
Puan Fatimah Binti Haji Hamzah...
sepupu kesayangan kak lah, n kak da..
guru-guru dari sekolah kebangsaan kampung pauh, sekolah kebangsaan teroi, sekolah kebangsaan haji hussin dol, sekolah menengah kebangsaan guar chempedak, sekolah menengah sains pokok sena (SAINA), kolej matrikulasi pulau pinang n lastly USM..=)
diucapkan


SELAMAT HARI GURU =)



jasamu ku kenang selamanya...

by the way, aku ingat aku pernah wat poem untuk guru time aku kanak-kanak ribena lagi dulu..(hebat tak?) hahahahaha =)
here are the poem, kalo tak sedap jangan cakap apa la...
(kanak-kanak lagi time uh) ^_^


TEACHER! 

Teacher! 
 You are my inspiration
You teach me what you know
Until i successfull

Teacher!
Without you i'm fail in acedamics
Without you i'm not successful
And without you my future will dark

Teacher! 
Thank you so much
i will remember a good deed
that you give me
Forgive me if i guilty.....

errrr??? seyesly, bila baca balik memang keanak-anakan.. hahaha...
tapi takpa yang penting aku ikhlas wat ni...
aku buat nih tahun 2003 time aku form 1..=)
dulu aku memang suka wat menda2 gini kalo buhsan...;)
 
jugak buat diri sendiri, 
"selamat hari bakal guru"
hahahahaha
poyo jer~ tape! semangat tu penting..lalalalala~ 


by the way, petang semalam aku keluar ANEKA dengan alyip n nurul (jiran) sebab nak beli hadiah hari guru dekat cikgu-cikgu ayip..
aku terperasan la sorang cashier ni,
'ish! macam kenal, sape ae'
bermonolog dalam hati...
pikir2 punya pikir baru aku ingat budak sekelas aku time darjah satu n darjah dua time aku sekolah kat sek keb kampung pauh... 
twin tu... razlan n razman.. tapi yang aku jumpa ni razman...
dia tak cam aku langsung rasanya..
mulanya aku memang ingat dia cam sebab dia pandang aku dua tiga kali gak la tapi bila aku pi bayar dia wat taktau ja.. hahah... lantak~ aku nak tegur tapi tak jadi sebab memang tak sempat nak sembang orang ramai giler beratur belakang aku... 

apapon persoalannya aku ni lain sangat kah dari dulu??? 

yela memang la lain tapi takkan la tak cam langsung..=.=
bezanya dulu pendek sikit sekarang da besar panjang.
dulu pakai tudung macam hape agi, ngokngek sikit tudung sekarang da pandai pakai selendang macam yuna
(bak kata adam n alip, ngokngek je dowang tu =.=)
dulu ta pandai 'make up', sekarang dah mula berjinak2 dengan mende2 uh..
memang laaaa berubah gak tapi ta kan ta kenal langsung???
uhh, wat so eva~ 
=.=



ah, lepak suda~ =)



selingan : CHINA menjuarai PIALA THOMAS 2010 menewaskan INDONESIA 3-0...=)

eny da tido! so, nity nite~
mimpi gula~
^_^


1 comment:

erniemusliana said...

whoaa..aku da bangon ni...!!hahaha~