hit me :)

Followers

Monday, April 5, 2010

perlis~

ya.. tersangat-sangat penat hujung minggu ni...
dari penang ke kedah kemudian perlis..
hari jumaat gerak ke alor setar bermalam di rumah dzuha..
hari sabtu lak awal2 pagi bangun n siap2 gerak ke perlis indera kayangan..
nasib menyebelahi, sampai di kangar terus naik teksi ke wang ulu n terlepas dari hujan yang tersangat la lebat selepas tibanya di wang ulu tu..

aku      : pakcik, berapa tambang nak ke wang ulu?
pakcik : RM12 ja..(ja???)
aku      : aik?? tak pakai meter ke pakcik??
pakcik : ni kereta sewa dik, bukan teksi.. kalau kat penang n kl leh la pakai meter..
             (bukanke kat depan keta ni tulis teksi??, n tulis perhentian teksi lagi..)
             (merungut dalam hati ja)
aku      : owh, takpe la, saya saja tanya.. (naek je farina, pokok ujan dah ada uh)..
             ok la pakcik, bawak saya pergi wang ulu..
pakcik : ok, naek yg tu...
aku      : buruknyer~ (bermonolog dalam hati je ni)

okeyh.... sampai wang ulu, nani turun amek...
memang tengah tym ujan lebat.. so,kitowang terperangkap dalam hujan...
setelah sampai di bilik nani.. lepak2 sahaja..
sembang, sembang dan terus bersembang....
eny datang join~
aku tumpang rumah nani.. (thanx a lot nani)
i got layanan 5 star..hehe

aku              : ala, buhsannya..
eny dan nani : a'a.. buhsan la..
aku              : weh, bawak aku jalan2 weh... apa ada kat perlis ni?
eny              : perlis tade ape dowh...
aku              : ala, bawak jela aku g mane2..
eny:             : makan malam kat kuala perlis lah...=)
nani             : nak g nan sape?? sewa keta??
eny              : kat pakcik zack dpn tu la.. (yeke pakcik zack?, hahah)
aku              : owait je..
eny              : eny called pakcik uh....

da setel.. tonite kuar makan besar~

aku, nani, eny, rain n suha...
kami berlima ke kuala perlis naik viva~
sape drive???
rain..mengape die n bukannya aku?
sebab viva tu manual, n aku kalo manual fail... tambah2 tym nak naik bukit.. (incident yang berlaku malam tu dirahsiakan) hahah

enjoying my day with them..
next destination??
S.E.M.A.R.A.K
ape tu???
kolej kediaman budak2 unimap jugak...
nani nak jmpe bestbuddy die..lalala..
owh.. die satu rumah dengan sh..
nampak kete die ja n rumah die ja.. 
die kat dalam mungkin=)

SURATAN ATAU KEBETULAN??

aku : memang die bukan jodoh aku la.. dekat tapi stilll ta dapat tengok..=)
eny : bukan jodoh ari ni tapi saploh tahun akan datang??.. kite ta penah tau..hahah.. tapi kowang ta benci each other..=)
aku : (speechless) =))

ahad pagi eny nan rain hantar pegi kangar.. nek bas terus ke shahab perdana n amek bas sp pulak balik rumah... aku tersangat penat tapi penat ta berapa terasa sebab hepy sangat2 weekend ni...


 sayang mereka~



No comments: