hit me :)

Followers

Tuesday, April 6, 2010

exam slip

tadi sambil saja-saja on9, tibe-tibe teringat yang aku tak check lagi jadual exam yang muktamad..
padahal dah keluar seminggu yang lalu mungkin..
gile-gile teruk jadual aku untuk exam ni..
sepatutnya aku tengok jadual time dowang draft tu tak la seteruk jadual muktamad ni..
 can u imagine how im going to facing exam statistic n calculus in 1 day???
OMG! memang akan gile lepas jawab exam tu..hahah..
tape la.. mungkin ada students yang clash jadual tu..
tapi DR TAHIR, lecturer statistic aku suke pulak exam di lewatkan...
die cakap bagus la macam tu, boleh la anda study lame ckit..  hadui...
saya ada 2 exam la hari tu DR.. (sigh)


nampak??
teror kan jadual exam aku ni???
sape la yang atur??... hmmm..

ta mengape laa...
ni sebenarnye nak suruh aku stdy awal la ni, bukan last minute macam aku selalu buat tu..hahah
apapun, study awal n sekaligus jadual exam ini tidak akan memberi kesan buat aku...
sebab ape??
sebab kalau study awal, tak la kelam kabut nak study untuk 2 paper calculus n statistik sekaligus pada hari yang sama kan...
(eh?? asal cakap macam h**d* ni farina??)
hahaha
niway, paham2 sendiri la..=.="

chayok2 farina!!

bersemangat laa ckit sebab slip exam pon dah kuar ni..heee..(:
jum study..!
lalala~

No comments: