hit me :)

Followers

Tuesday, April 6, 2010

dinner

2 malam lepas ada dinner bsmmusm...
buat di hotel naza talyya hotel, dekat dengan batu feringghi..
actually, aku hampir terlepas bas nak ikut sama dinner ni disebabkan terperangkap dalam kesesakan lalu lintas..
huhuhu..
luckily, ma naek bilik tolong aku iron baju sambil2 aku bersiap2..
tarik je baju mana yang ada..
at least warna baju hampir serupa dengan tema malam dinner tu iaitu
HITAM MERAH...
u noe wat?
aku tarik baju kebaya tym dinner form 5.. hebat tak? haha..
nasib la muat lagi... aku memang tak prepare apapun untuk dinner ni.
tapi aku terpaksa pi jugak sebab dinner ni 20 markah..
kalau tak pergi nanti kang tak pasal2 result koko mencacatkan result final tahun pertama ni..lalala~

here got some pix yang sempat di ambil sebelum NOKIA 5730 kehabisan batery..lalala~





          menunggu bas..                                                    setibanya di naza talyya hotel.









santai2..


bersama YDP BSMMUSM, salleh sidang 2010/2011

bersama akhim..

hasbullah..

 bersama queen of the nite, punita...


bersama YDP BSMMUSM, dzafrul sidang 2009/2010


bersama komander vad 6, muhd juraidi


kak izzati


 bersama kakak 2st year tetapi lebih 'berpengalaman'..hehehe


bersama jejaka kacak..lalala~

 the best shot that i snap..lalala~


lagi...


 dan lagi..(dgn crab aka asyraf)





sangat suka pic ni..(:


sementara tunggu bas nak balik masih menyempat..(:


okeyh!!
NOKIA 5730 sudah terpadam..
tak boleh nak bergambar lagi..


malam ni jugak merupakan malam yang bertuah buat aku..
sebab aku rasa buat pertama kalinya aku mendapat cabutan bertuah..
hahaha..

situasi sebelum mendapat cabutan bertuah:

aku: laa, zaf ka cabut.. kompem aku tak bertuah lagi la malam ni..haha
jem: haha.. kureng laa ko.. ( gelak je die)


""nombor cabutan bertuah seterusnya ialah 144"

aku: weh?? number aku ke ni? biaq btol??
jem: ha'ah la.. g la cepat..

dengan muke terkejut naek ke pentas amek hadiah yang disampaikan oleh zaf selaku YDP BSMMUSM sidang 2009/2010...

hadiah lucky draw yang diperoleh pada malam itu..(:

moral of the story: jgn la menilik sesuatu selagi ianya belum berlaku..
(hahah, ape ni?? aku pon ta paham~)

apapun, aku happy malam ni..
macam2 menu disediakan walaupun aku tak mencuba semua makanan disebabkan perut ni dah warning,
'tank full'...
tapi aku enjoy dengan persembahan yang dibuat oleh semua..
aku ta buat persembahan disebabkan ta pegi latihan hari tu..=.="

and satu lagi kejutan, aku jugak mendapat jawatan sebagai penolong setiausaha 1 walaupun tak menghadiri masa AGM (Annual Grand Meeting) hari sabtu lepas..
ni lah yang dikatakan rezeki, apapun, i'll do my best, give my full komitmen to BSMMUSM pada sidang 2010/2011 akan datang...
chayok2 kepada semua pimpinan BSMMUSM sidang hadapan..
kita kasi gegar dunia..!!
hahahaha..
(semangat pelik nampak farina)..heee...

tamat sudah segala program untuk sidang ini,
jumpa anda pada sidang akn datang..(:

S.E.K.I.A.N




No comments: