hit me :)

Followers

Saturday, May 19, 2012

3D drawings. AWESOME !

salam sabtu semua. and selamat pagi.

btw, jangan terkejut, aku bangun awal pagi ni bukan sebab apa. sebab tak boleh nak tidor, n ditambah pulak dengan sakit perut. huhuhu. tak tau la apa punca. semalam aku pi FIESRA (fiesta utara). ada la makanan utara. kat DUP(dewan utama pelajar). rasanya aku tak da la makan pelik-pelik pon tapi sakit perut. aku makan char kuew tiaw, mee udang, n rojak buah JA PON. =) bukannya banyak sangat kan. haha

tapi pagi ni dah dua kali aku ke tandas. demmmm.=,=

so, disebabkan takleh tidor, aku nak la upload something untung dikongsi bersama. mungkin korang semua dah penah tengok gambar-gambar yang aku nak upload ni. mungkin gambar yang lagi awesome yang korang pernah tengok daripada apa yang aku upload ni. apapun layan je la okay beberapa kepinggambar 3D ni. bagi aku, memang awesome lah =)


real kan? nampak macam diorang betol-betol sedang berada dalam jeram. =)

"hello kid, u looks very cute, i feel like wanna eat you" :")

NICE one ! looks real.

dont you think that girl is hot? hehe. btw, this picture is also COOL !

hot cartoon in the pond. cool ! =)

for me, this is the most real picture. i really like this one. fantastic ! =)

wow, a globe! haha

awesome !
 

memang pelukis-pelukis ni hebat kan. diorang dapat menterjemahkan sebuah gambar bagi nampak macam benda tu real. memang gua admire lah pelukis ni semua. 

btw,

credit to google for this awesome 3D drawings =)


dear love, saya tak kisah pon badan awak tak tough, asalkan hati awak tough cintakan saya =)




ok. tadaaaa =D

No comments: