hit me :)

Followers

Thursday, May 17, 2012

weird food =,=

hye guys. aku baru habis kelas je ni. bosan taktau nak buat apa. so, aku saja nak share something. gambar-gambar makanan yang pelik. tapi sebelum tu, aku pesan awal-awal nih. sapa yang belum makan, pergi makan dulu. baru boleh bukak baca post aku yang nih. haha.


ni sebenarnya kuih. alahai, sape la kan yang buat kuih ni. tak sanggup aku nak makan. sebab kesian je tengok. hehe
orang yang buat kuih ni memang kreatif dah tapi tolong la buat bentuk kuih lain, jangan la baby.Huhuhu





teka ni apa? Laptop?? haha. salah salah. ni sebenarnya coklat la weh. adoyai, awat la pelik-pelik sangat diorang ni, ni kes terlampau kreatif la ni kan. sayang rasanya nak makan laptop ni kan.kang tak pasal-pasal kembung perut =P haha











Ni pon coklat jugak. KREATIF GILA dia ni kan.. teruja aku tengok coklat ni. hehe          






               
                                                             


ni ROTI bukan kepala orang. haha. ni roti berbentuk kepala orang. sumpah tak sanggup nak makan. =,=

boleh bayang tak makan roti ni cicah dengan air milo?? haha euww =,=


                                                                               




 ni coklat berbentuk buah oren. i like it. yeah,i think its better than all food above. setuju? haha =,=













this is kuih raya. kuih raya 18sx. haha. bong** je kan buat kuih raya macam ni. raya tahun ni, cuba la k. bagi sapa-sapa yang teringin je la. haha 














ni kek. demmm. *tutupmata
tak tahu nak cakap pe.#speechless








    



ni pon kek. kek T***. haha. kan dah pesan suruh korang makan dulu tadi. 
GELI weh.=,=










thats all. see you later. tadaaa =D


No comments: