hit me :)

Followers

Monday, November 8, 2010

sudah dua dekad :)

selamat ulangtahun yang ke 20 Farina :)


betapa aku tersangat busy untuk menghadap blog nie. nak update pasal bufday aku pon tak sempat.
sedih betol kan? :P
btw, aku dilahirkan 5.11.90.
so, 5.11.10 hari tu genaplah umur aku 20 tahun. pahit manis kehidupan sudah dirasai walaupon taklah banyak sangat. at least banyak dah pengalaman yang aku dapat sepanjang 20 tahun nie. :)
tak dinafikan perjalanan hidup masih jauh. banyak lagi yang perlu ditempuh.
masih belajar. ya, yang tu sudah pasti. :)
belajar untuk kesenangan hidup di masa depan, insyaALLAH. :)

kesempatan ini, aku nak ucap terima kasih banyak-banyak untuk semua yang wish sama ada di facebook mahupon message or called di fon.
(kak own yang call sangat lama dari india, thanx) :P
thanx a lot atas ucapan anda semua. aku hargai.
ikhwan hanif n dzuha ghanim, thanx untuk suprise bufday party and the cake.
i do like it very much. :)

semoga kita semua sentiasa dirahmati ALLAH. 
sekian dulu. :)