hit me :)

Followers

Friday, November 12, 2010

bosan jep

salam semua.
gedik kan bukak blog aku tengok layout baru aku yang neh? hoho
boleh tak nak gedik jap je, nanti aku rasa korang tak suka, aku tukar balik la ek.
ohoh. iye. aku memang tengah exam sekarang ni.tapi rajin nak tukar baju blog jugak.
sebab frust tadi kimia susah, aku taknak study ptg nie. hohoh.
btw, tinggal lagi 2 paper saja, hari isnin ni n lepas raya, 23 november lak. penat kan. gap punya la lama. =.="


motif aku tulis aku sendiri tak pasti. dah bosan asyik2 on9 facebook, bukak blog kejap. heheh.
blogwalking jugak~
ohhh. seronok2, membaca blog2 mereka. pandai mereka2 tulis, bercerita apa2 sahaja di blog. tapi aku tak reti n sepandai tu nak tulis blog ni. 
dorang tulis ada aura sampai semua berminat nak baca. jeles oke?? =.="
tape lah, yang pasti aku gembira dengan hidup aku. hihi
aku tulis blog pon sebab nak isi masa lapang (tak lapang mana jugak laaa).
daripada aku mengumpat, bergosip, lebih baik kan kalau aku nak merepek2 kat sini. blog aku, suka hati aku la kan nak tulis apapon. hehe.
nama pon blog picisan, yang merapu2 saja. :)


tu ja kot, aku nak tido pulak. yang pasti tanak study petang ni. :D


p/s: iyer, gambar tu aku n ikhwan hanif :)

2 comments:

snf said...

Allah x amek org yg kita syg.Dia bg lebih baik.
tingtong:ikhwan hanif.
hehehe

nifyna said...

yup.thanx snf/ :)