hit me :)

Followers

Sunday, October 31, 2010

exam is around the corner

salam semua..
wahhh..dah lama tak menjenguk blog nih.

dah tak cantek.
dah bersawang.
dah terbiar.
dah terabai.
pokok pangkalnya dah tak dipeduli.

kesian dia.heee :D
aku busy sgtkah???hehehe.
not really, tapi lately, kekurangan idea nak menulis berkenaan apa.
itu satu hal, hal yang lain, aku tak sempat nak update sebab hantar lappy masuk workshop.hohoh.
so, seriously tak berpeluang nak update.:)

exam.
exam.
exam.
exam.
exam.

OMG! tinggal lebih kurang seminggu lagi nak final exam untuk sem pertama di tahun kedua nie...dah study banyak ke makcik??? nie dok bersuka ria kat blog lagi nie.. fesbuk tiap ari kau bukak, pegang buku takla tiap hari kan??? =.="
bila laaa nak insaf..(merujuk kpd diri sendiri)

btw, aku nak kena pulun! seyesly..aku nak ipod touch tu!!! hohoh! naaakkkkkk sangat! :)
nasib ada yang offer nak bg tu.hihi :D



oke! nak g study! saya nak yang tu!
semangat semangat semangat!



p/s: doakan aku yer.wish me luck.doa yg sama buat anda jugak.:)