hit me :)

Followers

Wednesday, July 7, 2010

tak sampai seminggu lagi nak balik usm da.
nak meneruskan perjuangan di tahun kedua bergelar pelajar dalam kos sains pendidikan.
pejam celik pejam celik da setahun aku kat usm.. 
cepatnya masa.=.=
masa yang sememangnya bagi aku paling banyak dugaan  terutama sem satu aku.
sem 2 ni moga2 lebih baek dari sem lepas..
i mean dari segi pelajaran laaa.. pointer aku..=.='
macam tau2 aku nak balik tak sampai seminggu lagi pon, terus demam..
hari ni makin terok selesema lagi, bersin lagi..
arghhh. ta selesa.. =.="

ahaaa.. lupa pulak, mr jalaludin hassan n kartina aziz datang berlakon kat belakang rumah aku, rumah jiran..
mak aku sibuk je soh teman g tengok.. 

"mak, kalo fahrin ahmad kot la nak pi"

ni jalaluddin, ape cerita??
hero zaman wan n nek aku kot.. (kijam sgoh aku yer) :p haha


aku: abah, tajuk pa cerita tu?
abah: cerita seketul tahi di hujung dahan kot..


(jadahnyee abah aku wat lawak antarabangsa =.=")


penat je tanya dia..
ahaaa.. tajuk MAKBUL sebenarnya, RTM punya drama.. =)


nyte2..
mimpi gula.. =)


ohh ya, uruguay pasti menang malam ni.. aku band holland sebab singkirkan brazil.. haha. :DDD

No comments: