hit me :)

Followers

Wednesday, July 28, 2010

nak cakap aku kuno??
yer~ silekan cakap.. haha
memang betol pon..
aku baru tau wujudnya oovoo...ala2 skype jugak laaa.=)
pliz3, gitau korang baru tau mende alah ni jugak..;)
(at least tak nampak aku hidup zaman di batu lagi sgt)
hahaha.
seyes teruja kot... dapat video call serentak dengan gambar yang jelas dan suara tak tersekat2.... 
oovoo memang terbaeklah.. 
btw, nak sebut mcamne eh?? ahh lantak la.. haha =)
1st video call bersama ERNIE MUSLIANA...
kali pertama mencuba tak selancar mana..

dengan bangganya eny berkate kepadaku: weh, internet ko ta elok.. tersekat2 nih...gambar tak clear n aku tak dgr ko pon..
aku: owh, tape laa.. len kali try agy..;)
 kemudian, mencuba sekali lagi..
kali ni video calll bersama FARAH IFFAH..
peliknya, line tersangat ok... call dapat bertahan lama, sura jelas dan pix terang lagi nyata..;)

now, im wondering........................(aku ke prob, or eny)
oke~ tau dah... ternyata dia yang prob...line di "wang ulu" memang melambangkan nama...
macam berada di 'ulu' mana tah..
maap2..=))
sebab hujan malam tadi...;)
tape eny, pliz try later....:)

rindu dengan farah iffah terubat................



pastu farah promote webcam die...
aku takde pon macam tu.. ta leh tukar2 background pon...=.="

 gigit jari, pkir na wat cena... =)


cumel la mulut farah..(eh2, kartoon farah) =)


help! help! fire! fire! (aik, bleh senyum ag?) =)


muka aku masih teruja..;)


kawan saya tu chomel..=)


 ooowwww =)



asal aku suka sgt tuh?? haha



farah bcome an alien..;)



farah... I LOVE YOU laaa.. =)



kemudian IZATI SALEH join....=)

izati, bear a.k.a farah, aku =)


=)

HANIM turut serta..=)

semakin meriah..;)

anim, izati, farah , aku



hari ni tersangat gembira..=)


lepas ni saya akan pastikan account oovoo sentiasa aktif...=)

repot n asignment da setel...
so, off oovoo... babai..! :)

2 comments:

iffah said...

sukeeee sgt....lebiu farina...terubat rindu

nifyna said...

hehe.... =)