hit me :)

Followers

Thursday, August 26, 2010

aku pernah semuanya.. :)

pernahkah kamu merasakan bahawa kamu mencintai seseorang meski kamu tahu dia tak sendiri lagi? dan meski kamu tahu cintamu takkan terbalas, dan kamu tetap mencintainya??

pernahkah kamu merasakan bahawa kamu sanggup melakukan apa sahaja demi seseorang yang kamu cintai meski kamu tahu, dia takkan pernah peduli? ataupun dia peduli dan mengerti tetapi tetap juga pergi?

aku pernah! ya, aku pernah merasakan semua itu.

aku pernah tersenyum meski ku terluka, kerana aku yakin ALLAH tak menjadikannya untukku..:)

dan aku pernah menangis kala bahagia kerana aku takut kebahagiaan cinta ini akan sirna begitu sahaja.

aku pernah bersedih kala bersama dengannya kerana aku takut akan kehilangan dia suatu saat nanti..

dan aku pernah juga ketawa kala berpisah dengannya kerana sekali lagi "cinta tak harus memiliki" dan aku yakin ALLAH telah menyiapkan cinta yang lain untukku..:)


p/s: shila, aku suke jugak ayat2 itu :)

No comments: