hit me :)

Followers

Thursday, February 25, 2010

khidmat komuniti

weh3..
aku g khidmat komuniti td..
pegi lyn budak2 tadika cina..
ada la bape kerat ja malay n indian, mostly chinese ah..
gler hyperaktif laa knk2 ini...
memg knk2 ribena sgoh laa..haisss..
pnt mau lyn..
dr kul 10.30 smpai 12.30 ja tapi rase pnt gler2 vavi ah an...
almaklumla da lme ta lyn bdk2..heh..
tapi ada laa dak chinese ni cumel gler ah..
tersangat2 kot...
mcm mix omputih lak..
rmbut dy ah plg besh..
dy mkn cute gler..
dari awai2 smpai tadika uh, memg aku nampak dy ja..
ajak amek gmbar tamao laa..
kureng laa kan??
ngeh3..
tapi tak lama, aku curi amek pix dy..
las2 dy datang sniri kat aku n duduk atas riba aku..
jelesh amat2 laa kawan2 aku uh..
hahahahaha..
haisss, memang ase nak cubit je laa dak uh.. cute sangat laa.. ngeee~
kitowang wat la aktiviti ckit nan dowg sume..
chiken dance, nyanyi lagu gong xi fa cai ramai2, music chair n mkn2..
n ade souviner ntuk dowang jugak...ngeee~
"cop tesco je laa", heh...
smlm beli~
jum2 skodeng pix2 aku smpat amek tadi...











pergh..!! ta sedar dah lewat..
giler~
sowk kne bgn awai laa..
pix bpe je pon dpt upload tapi pnye la lma..
mklumla tenet macam siput berlari..
wawawa..
otw blik dari khimat komuniti duha kol..
syukur alhamdulillah result dy seperti apa yg diharap..
moga2 dy dpt msuk usm..
xla aku buhsan sgt an...ngeh3..
tahniah sygs...!!!
i'm proud of u..
u dah buktikan patah hati bknlah pghalang untuk brjaya..hehe...=))
i doakan u dpt msuk usm..ngeee~
gambate..!! =))



k la peoples..
aku chow dulu..
mau tdo untuk hari yang dinanti-nantikan sowk..!
menjejakkan kaki ke tempat sh!
yg memg aku tngin nak p sejak aku kenai sh..hehe..
nytes sume!!
muaxxx!!
to be continued.....=))

Myspace Page Dividers

No comments: