hit me :)

Followers

Wednesday, February 17, 2010

dy sihat

again...i'm still here..
bermain-main di sini lagi..
hahah..=))
hari ni sja nak wat 2 post..
smlm aku balik kampung.. suda lama ta blik kg..
memg rindu abes la kg nami..
tmpat aku dilahirkan..
dalam umah uh..
bkn kat hosp..
huhuh..
memg agak 'ulu' la.. tapi memg tenang kalau aku balik sna..
n macam biasa line fon memang bermasalah..
dulu celcom ok tapi sejak maxis pon tambah pancawang kat sna so psaingan makin sengit la..
n at last cel ta dpt trus..wawawa..
memg menyedihkan ta dpt bermsg2 ntuk shari..
nasib tade gewe..eceh,lalala~
then. balik uh dalam pukul 6 ptg gak la..
n paling menarek aku yg drive balik rumah...
n macam biasa laa througout the journey ada laa suara2 di belakang..
n ofkos paling byk from my mummy laa..hahaha..

"kak ina, jalan belok tu,slow ckit.."

"kak ina, laju sgt ni..slow ckit.."


"kak ina,dah nk mlm ni..slow ckit.."

n jelas disitu the main point yang my mummy nak smpaikan adalah

"jgn drive laju2"..

hahahaha..
tape mak, ta laju mane gak ni.. wawawa..
tapi orait ah, dpt improve my driving skill ble dpt drive slalu n bagi jarak yang jauh...
heh..agak poyos di situ...lalala~
then, bile dkt kwsn yg dah ada line msg pon byk la msuk..
dari eny, duha, fadzril, hazriq n ofkos paling byk dari fb..hahahaha..
paling menarik perhatian aku msg dari eny...

"aku msg sh"

yup...eny gtw sh sihat2 ja..syukur alhamdulillah at least i noe he's fine there..
aku dah ta dpt taw sal dy dah skunk sbb dy suda jarang on9.. at least i can noe from eny..
thats btter laa.=))..
eh, noe wat??
aku pon da kurang berminat nak on9 fesbuk skunk ni..
mayby dy faktor utama aku mls on9 fesbuk..
mgkin lps ni aku tanak on9 dah kot buat sementara waktu..
xpon on9 ntuk aprove fren request je..=))
almost 3.30 am..
better i stop here..
gudnyte sayang.. tdo molek2 yer...
lalalalala..
^_^

No comments: