hit me :)

Followers

Sunday, January 31, 2010

wish them all the best~

emm.. hari ni entah kenapa orang yang selalu bg semangat n slalu tenangkan aku lau aku x keruan hari ni dy lemah sangat..ya.. puncanya dy rindu n teringat pada z..ak janji ngan myself aku nak cube wat apapun asal dy ta sedey.. aku chat nan z kat fb.. aku soh z bce blognya, she mention his name in her blog.. she still cant stop loving z.. dy pure2 suka owg laen padahal i noe her heart... cant stop missing n loving z pon.. aku tnya z, masih ada rasa syg x dlm diri dy for her..n then he said,"lau xsyg aku cari org len dah"... tapi nape masih ada yang menghalang untuk mncuba lagi?? life.. kdg2 kte rase unfair padahal apa yang ditakdirkan sememangnya adalah yang terbaek buat kita.. he said.. bia mcm ni.. aku ta dpt wat ape2 lagi.. tapi aku tumpang hepy sbb tw dy msih syg my fren..aku doakan yang terbaek untuk both of them.. aku doakan gak dowg bsama kelak n dpt jd auntie to their kids(plural) soon~ ^_^
n hari ni gak ernie sedarkan aku dgn satu perkara...
walauapapun yang aku wat untuk lupakan kngn lma, aku masih xdpt lari seratus peratus dari masa silam tu.. aku pernah laluinya.. tipu lau aku x ingat suma tu dah..memang lemah amat..apa pon yang aku cuba wat tapi msih blum cukup untuk pdmkan rasa sayang n cinta yang pernah ada dalam hati..
kenapa YA ALLAH?? aku bukan sapa2 untuk KAU uji dengan DUGAAN ni...:((..
tapi sebenarnya, aku sedar ALLAH tak uji hambaNYA melainkan apa yang mampu ditanggung sahaja...
aku jugak sedar setiap yang berlaku akan ada hikmahnya.. paling ketara, aku punya lebih ramai kwn skunk~
badlina.fatiha.inani.fendi.n many more~
act, aku lebih rapat nan dowg lps aku kehilangan sh..
n...aku taw..
"we'll never fall in love with a person that give us exact feeling like he did"...
emm.. aku xnak tipu diri lagi.. ilydm..:((

No comments: