hit me :)

Followers

Thursday, December 9, 2010

holiday

lokasi: JB
urusan: jenjanlan~ hohoh

btw, aku sedang mood holiday, so memang aku terpaksa biarkan blog ini bersawang tanpa meng'update' satu habuk pon cerita. maaf la yer. tapi, dek kerana kebosanan berada di rumah mak njang siti kat Taman Rimunting ni, aku jenguklah sebentar blog aku nie.jap ag baru kuar jalan2.nak mencari kawan navy abah yang lama yang dah berpuluh-puluh tahun lost contact. bagus kan, masih ada usaha nak mencari kawan lama :) tapi takkan nak mencari kawan je kot abah?? =.=" nak jalan2 jugak kan? heheh. btw, kat JB nie pe yang menarik eh? suggest jap..ekeke. aku tau danga bay tu ja, i mean selain shopping complex la. tanak g shoping complex, nak rehatkan otak g tempat2 yang mesra alam. nak menikmati keindahan alam semulajadi. almaklumla hajat di hati nak berubah menjadi nature lover.:) haaa, suggest sekali pe yang ada kat kluang sebab malam kang nak check in kat kluang lak, umah sepupu tercinta, Kak Lah. hehe. sku nak bercuti n tanak pkir pe2 lagi. tanak pkir exam jugak.hohoh.
eh jap, bila result kuar eh? haih~ berdebar kot~.adoy, macam pe ag jawab final exam ritu. huhu. da2. kita tgj ja result nnti.sama ada dapat tak i phone yang kak own tawarkan nak beli tu. hihi :P

skill menulis aku dah lemau dah.dah tak pandai nak bercerita dan menulis. huhuhu.semuanya akibat daripada sifat kemalasan yang ada dalam diri yang malas nak update blog nie. tumblr pon da berkurun terbiar.

so, tanak dah tulis.huhu. (buat masa ni la)..
sekian. salam semua :)

1 comment:

erniemusliana said...

cesss bwu na upd8 en~~~