hit me :)

Followers

Tuesday, December 22, 2009

farina amat buhsan!

Uh! amat buhsan.. nk upload pic! haha.. poyo je.. bru sudah daftar a few sub untuk sem depan.. ada yang x leh daftar lagi..hee.. eh, noe wat?? got my result for sem 1 today! syukur.. x seteruk dijangka.. aku tau aku tak dapat jawab sangat tym exm tu.. al-maklumla putus cinta .. bhahahaha.. mengong ja lau dipikir blik.. wat so eva, nekad aku nak pulun nex sem.. tak nak study las minute! xnak menyemakkan pikiran dgn ntah ape2 masalah! sume yang berlaku ada hikmahnya.. every cloud has its silver lining.. eh btol an?? haha.. lbih kuwg ah.. lol~
semalam dengar lagi nama sh.. haha.. mls pkir.. coz byk agy nak pkirkan.. nk score sem depan nak cover blik pointer sem ni.. kot2 boleh dapat dekan...weeeeee~~ tapi aku akan doakan yang terbaek buatnya.. ^_^





femininkah aku?? like wat someone pnah ckp kat aku satu msa dulu..huhu.. n pliz ignore the surrounding.. x snonoh farina! amek pic backgroundkan nih.. bhahahaha.. uh xpe la, nex pic pliz;





farina amat sopan.. haha.. tym diner dinamika kat kmpp nih.. pic da lawa tapi yang masalahnya tetaplah background itu..haha.. keta sapa la tu yang berjaya untuk dok dalam blog akuh.. haha.. saya nak upload lagi!!




haha.. poyonya anda farina mustapa.. wateva.. eh?? saya punya blog kan?? suka hati sayalah nak letak berape banyak pic pon .. huhu..pic kat tesco lak.. weee~~




"farina,amek adik tusyen",mama panggil dah.. opps.. out dulu lah.. nanti upload agy.. hehe..
peoples, daa~selamat petang!! ;)

No comments: